Pěkné batohy

Můj bratr vždycky toužil mít nějakou firmu nebo společnost. Bratr taky měl přítelkyni, která byla jeho dlouhodobá a byli spolu opravdu dlouho, že už si ani nepamatuji, kdy a jak se poznali. A jeho přítelkyně mu ale nějakou firmu nebo živnost rozmlouvala. Jeho přítelkyně totiž měla velmi špatné zkušenosti s tím, když si někdo začal pracovat na živnostenský list. Protože její bratr měl živnostenský list na to, že maloval obrazy. Ovšem ale dopadlo to tak, že se je jejímu bratrovi vůbec nedařilo, a to dopadlo tak, že se její bratr zadlužil, bohužel. A její bratr si totiž vzal velkou půjčku, protože si chtěl koupit auto, ale neměl na to hotové peníze.

Na tůry se batoh hodí.

Myslel si, že mu obrazy budou vynášet. Bohužel ale opak byl pravdou. A i když nějaké obrazy tedy prodával, sice si myslím, že to lidé kupovali ze soucitu. Protože jeho největšími zákazníky byla jeho rodina anebo velmi blízcí přátelé či známí. Navíc je její bratr prodával za velmi symbolické nízké ceny. Můj bratr si ale i tak udělal živnost, protože prodával batohy. Tak, aby svou firmu rozjel, udělal reklamní batohy, aby jeho budoucí zákazníci viděli, jaké bratr kvalitní batohy vyrábí. Bratr byl velmi šikovný a jeho reklamní tah s reklamními batohy byl perfektní. A samozřejmě, že batohy dával zadarmo, protože reklamní předměty se zadarmo samozřejmě dávají.

Batohy jsou praktické.

A musím říct, že bratr byl opravdu nadšený, jak mu jeho firma jenom vzkvétala a všechno se mu dařilo podle jeho představ. A tak jeho přítelkyně byla nadšená, i když se ze začátku bál bála, protože si myslela, že se ho živnost začátku nevyplatí. Někdy je ale potřeba opravdu zariskovat. Říká se, že risk je zisk, ale taky nic, že ano. Nicméně bratr to risknul a nyní je velmi populární a úspěšná prodejce batohů A jistě věřím, že mi k tomu dopomohly i reklamní batohy, se kterými sklidil opravdu velký úspěch, hlavně u pracujících lidí, kteří batohy využijí hodně.