Zákon o umístění webů

Webových stránek je obrovské množství. Jsou na nich informace ze všech koutů světa. Bez nutnosti cestovat se tak podíváme skoro všude. Mimo webů ryze informačních jsou tu nejvíce zastoupeny weby prodejní. Není se čemu divit, obchod a peníze hýbou světem. Proto každý, kdo zboží prodává, tak také potřebuje, aby je lidé kupovali. Neprodejné zboží je vlastně k ničemu a obchodník je rád, když se ho zbaví se ztrátou. Proto také potřebuje, prodává-li na webu, aby ten jeho obchod, tedy e-shop byl vidět, a to, pokud možno hned nahoře. Protože to znamená vyšší návštěvnost i vyšší zisky.

notebook

O to, aby byl e-shop skutečně nahoře mezi prvními se musí postarat člověk, který ví jak na to. Musí vědět co je to například SEO pro Drupal, pokud je web dělaný v něm. Takovému človíčkovi se říká SEO specialista, nebo také SEO konzultant. A budiž pochválen na věky věků, nebo kdyby jeho nebylo, nebylo by ani nákupů. Weby by byl někde dole a nikdo by jej nenašel.

Totéž platí pro jiný e-shop. Laik v tom rozdíl nepozná, ale specialista ví, že SEO se dělá pro každý web a každý prohlížeč jinak. Ano, optimalizace pro Google je jiná, než třeba pro Bing. SEO Fastcentrik optimalizace je tedy drobátko odlišná, ale v podstatě náramně stejná. Ve výsledku stejná být musí, jinak je to zbytečná práce.

SEO

Pokud někdo nevěří tomu, co zde píši, nemusí. Ať si to někdy zkusí. Pochopí, že tato specializace není zrovna něco jako oškrábat brambor, nebo nabrousit tužku. SEO konzultant musí umět a znát spoustu věcí. A hlavně musí sledovat dění kolem sebe a na internetu. Protože některé věci se v optimalizaci neustále mění. A to je třeba mít na paměti a bleskurychle zasahovat.

Třeba i váš web vydělává málo jen proto, že není na výsluní. Nenechávejte to tak. Klikněte si zde na jeden ze dvou odkazů výše a uvidíte, že toho kroku nebudete nikdy litovat.